Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bedömning - felmonterad Marker Duke?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Piglet55" data-source="post: 940220" data-attributes="member: 35223"><p>Helt fel skulle jag säga. Resonerar du på samma sätt när det är någon som har växt ur sina skidor och vill montera om bindningen ? "Näe det gör vi inte för du har inte köpt skidan här".</p><p></p><p>Ta istället betalt för vad det kostar (arbetstid, skatt, verktyg osv) att montera om den, utför ett bra jobb så kanske du har en ny kund när nästa par skidor ska inhandlas. </p><p></p><p></p><p>Nu är det ju inte direkt så att jag går försöker gå till Salomon-verkstaden och få ett par K2 skidor/bindningar monterade utan en bättre jämförelse hade ju varit att få ett avgassystem från Biltema monteras på Kalles bil i Örekelljunga så ska du se att det hade funkat fint. </p><p></p><p>Målaren jag tog in pris på att måla om huset till våren hade inget problem med att jag själv fixade färgen. Dock skulle det aldrig falla mig in att köpa rusta-färg. Men det beror ju på dess kvalitet inte på var den är köpt. </p><p></p><p>Jag tycker dina jämförelser haltar betänkligt faktiskt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Piglet55, post: 940220, member: 35223"] Helt fel skulle jag säga. Resonerar du på samma sätt när det är någon som har växt ur sina skidor och vill montera om bindningen ? "Näe det gör vi inte för du har inte köpt skidan här". Ta istället betalt för vad det kostar (arbetstid, skatt, verktyg osv) att montera om den, utför ett bra jobb så kanske du har en ny kund när nästa par skidor ska inhandlas. Nu är det ju inte direkt så att jag går försöker gå till Salomon-verkstaden och få ett par K2 skidor/bindningar monterade utan en bättre jämförelse hade ju varit att få ett avgassystem från Biltema monteras på Kalles bil i Örekelljunga så ska du se att det hade funkat fint. Målaren jag tog in pris på att måla om huset till våren hade inget problem med att jag själv fixade färgen. Dock skulle det aldrig falla mig in att köpa rusta-färg. Men det beror ju på dess kvalitet inte på var den är köpt. Jag tycker dina jämförelser haltar betänkligt faktiskt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bedömning - felmonterad Marker Duke?
Tillbaka
Topp