Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bedömning - felmonterad Marker Duke?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 940227" data-attributes="member: 83225"><p>Mina senaste två "externa" monteringar är gjorda på Idre fjäll (skiduthyrningsverkstan) och de tog 150 spänn senast. Dessutom kunde de montera direkt så jag hade skidorna klara att åka på direkt när vi bytt om och handlat liftkort, att jämföra med min senaste på hemmaplan som tog 3 månader eller nåt sånt (och kostade betydligt mer). Åre skidsport tog knappt 200 också vill jag minnas. Samma sak där, de löste två par skidor på en knapp timme. (I det fallet hade jag iof köpt nya pjäxor där också. Dock på rejäl rea och dessutom fått dem tryckta så svårt att motivera det låga priset med att de hade massa marginaler på försäljningen)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 940227, member: 83225"] Mina senaste två "externa" monteringar är gjorda på Idre fjäll (skiduthyrningsverkstan) och de tog 150 spänn senast. Dessutom kunde de montera direkt så jag hade skidorna klara att åka på direkt när vi bytt om och handlat liftkort, att jämföra med min senaste på hemmaplan som tog 3 månader eller nåt sånt (och kostade betydligt mer). Åre skidsport tog knappt 200 också vill jag minnas. Samma sak där, de löste två par skidor på en knapp timme. (I det fallet hade jag iof köpt nya pjäxor där också. Dock på rejäl rea och dessutom fått dem tryckta så svårt att motivera det låga priset med att de hade massa marginaler på försäljningen) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Bedömning - felmonterad Marker Duke?
Tillbaka
Topp