Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Beg. trancievers
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="John_Te" data-source="post: 114746" data-attributes="member: 32667"><p>Om du hittar en tranciever till ett bra pris som du även har möjligheta att test att den fungerar så varför inte. Var sig din tranciever är analog, digital eller både och så handlar det om att träna mycket och lära känna sin tranciever. Var själv van vid Ortovox F1 (har testat c. 5 modeller) och det har tagit ett tag för mig att vänja mig vid rikningspilarna i min Barryvox och det sättet att söka på. Om du ska köpa en begagnad så kola pp när den modellen du är intresserad av kom ut. De flesta har haft barnsjukdomar i början. Gäller framför allt de digitala ,ex X1 och de grå/blå Barryvox, lågsam indikering, svårt att bestämma riktning, seg i kyla mm. Årets Tracker DTS är den samma som tidigare år men med nydesignat skal. Så hittar du en förra årets modell i en affär så borde du kunna göra en bra deal. Som sagt var så åker jag heller med person som kan sin gamla analoga, men fungerande tranciever. En med en person som ingen har.</p><p></p><p>/John</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="John_Te, post: 114746, member: 32667"] Om du hittar en tranciever till ett bra pris som du även har möjligheta att test att den fungerar så varför inte. Var sig din tranciever är analog, digital eller både och så handlar det om att träna mycket och lära känna sin tranciever. Var själv van vid Ortovox F1 (har testat c. 5 modeller) och det har tagit ett tag för mig att vänja mig vid rikningspilarna i min Barryvox och det sättet att söka på. Om du ska köpa en begagnad så kola pp när den modellen du är intresserad av kom ut. De flesta har haft barnsjukdomar i början. Gäller framför allt de digitala ,ex X1 och de grå/blå Barryvox, lågsam indikering, svårt att bestämma riktning, seg i kyla mm. Årets Tracker DTS är den samma som tidigare år men med nydesignat skal. Så hittar du en förra årets modell i en affär så borde du kunna göra en bra deal. Som sagt var så åker jag heller med person som kan sin gamla analoga, men fungerande tranciever. En med en person som ingen har. /John [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Beg. trancievers
Tillbaka
Topp