Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Begagnad bräda+ nya boots
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nisset" data-source="post: 939259" data-attributes="member: 131537"><p>Okej. Vet inte om trycket mot tårna är nog för att ge blånagel, gjorde inte ont efter ca 1tim inomhus och sedan en liten joggingrunda till brevlådan, bara "tryck" värk. Kanske för att hålfotsstödet är anpassat för en lite längre fot och pressar mer på stortån. </p><p>Skall ta en sväng i backen innan jag bestämmer mig. Fick bootsen i onsdags så är ju 11 dagar kvar på det öppna köpet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nisset, post: 939259, member: 131537"] Okej. Vet inte om trycket mot tårna är nog för att ge blånagel, gjorde inte ont efter ca 1tim inomhus och sedan en liten joggingrunda till brevlådan, bara "tryck" värk. Kanske för att hålfotsstödet är anpassat för en lite längre fot och pressar mer på stortån. Skall ta en sväng i backen innan jag bestämmer mig. Fick bootsen i onsdags så är ju 11 dagar kvar på det öppna köpet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Begagnad bräda+ nya boots
Tillbaka
Topp