Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Begagnade grejjer, vad ska man tänka på?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Grilljanne" data-source="post: 844146" data-attributes="member: 35021"><p>Det viktigaste som jag alltid brukar kolla är hur belagen under ser ut (om det är några djupa revor/repor/coreshots o.s.v.) och även hur kanterna ser ut (att dom inte är helt utslitna/railade o.s.v.). För övrigt är det väl bara att försöka se så att allt sitter fast och att det inte är några glapp någonstans i bindningarna t.ex. Rost på stålkanter blir ofta när skidorna/brädan har stått ett tag, men är inget allvarligt då det är ytrost som går bort när man åker.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Grilljanne, post: 844146, member: 35021"] Det viktigaste som jag alltid brukar kolla är hur belagen under ser ut (om det är några djupa revor/repor/coreshots o.s.v.) och även hur kanterna ser ut (att dom inte är helt utslitna/railade o.s.v.). För övrigt är det väl bara att försöka se så att allt sitter fast och att det inte är några glapp någonstans i bindningarna t.ex. Rost på stålkanter blir ofta när skidorna/brädan har stått ett tag, men är inget allvarligt då det är ytrost som går bort när man åker. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Begagnade grejjer, vad ska man tänka på?
Tillbaka
Topp