Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
begreppet freeride?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fiberteknologi" data-source="post: 463084" data-attributes="member: 75987"><p>jag skulle säga att freeride är enbart offpist. Tycker även att BC Jibbing kan ingå i freeride begreppet. </p><p></p><p>Det finns nog många olika åsikter om detta, många tycker och säger att Jon m.fl är freeride åkare. Min åsikt är att dessa snubbar är freestyle åkarna. </p><p>Tror ändå i grund och botten att freeride är riktigt lössnö i alla dess former. Vandra upp, Betala dyra pengar för helikopter. Vad som hellst för att få åka i lite orört puder.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fiberteknologi, post: 463084, member: 75987"] jag skulle säga att freeride är enbart offpist. Tycker även att BC Jibbing kan ingå i freeride begreppet. Det finns nog många olika åsikter om detta, många tycker och säger att Jon m.fl är freeride åkare. Min åsikt är att dessa snubbar är freestyle åkarna. Tror ändå i grund och botten att freeride är riktigt lössnö i alla dess former. Vandra upp, Betala dyra pengar för helikopter. Vad som hellst för att få åka i lite orört puder. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
begreppet freeride?
Tillbaka
Topp