Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Behålla bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Folkee" data-source="post: 1031286" data-attributes="member: 130928"><p>Tack, hoppades att jag skulle få hjälp med vilken info som behövdes. </p><p></p><p>1. Känner inte till märket, på bindningen står det PEA(/O)K 11, alltså med ett A över ett O. Det var en present, och han som köpte dem har inte koll på vad det är... Aldrig sett i Sverige, däremot i alperna. Bindningarna är av vanlig typ, alltså inte med gå-läge eller liknande. </p><p></p><p>2. De är monterade rakt på skidan. </p><p></p><p>3. Jag väger 78 kg, men när jag fick dem vägde jag lite mindre. Jag kör nog ganska hårt, ser mig själv som en duktig åkare, men det är alltid svårt att bedöma sig själv. Åker så fort jag kan med kontroll på alla typer av underlag, men hoppar som sagt inte.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Folkee, post: 1031286, member: 130928"] Tack, hoppades att jag skulle få hjälp med vilken info som behövdes. 1. Känner inte till märket, på bindningen står det PEA(/O)K 11, alltså med ett A över ett O. Det var en present, och han som köpte dem har inte koll på vad det är... Aldrig sett i Sverige, däremot i alperna. Bindningarna är av vanlig typ, alltså inte med gå-läge eller liknande. 2. De är monterade rakt på skidan. 3. Jag väger 78 kg, men när jag fick dem vägde jag lite mindre. Jag kör nog ganska hårt, ser mig själv som en duktig åkare, men det är alltid svårt att bedöma sig själv. Åker så fort jag kan med kontroll på alla typer av underlag, men hoppar som sagt inte. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Behålla bindningar
Tillbaka
Topp