Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Behandling av PNBII
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lacka" data-source="post: 516857" data-attributes="member: 89416"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag köpte för ett tag sedan en Sapient PNBII av en trevlig kille här via Freerides annons sida. Trots bristen på snö den senaste tiden här i de norrländska kust trakterna var jag självklart väldigt sugen på att prova mitt nya inköp. Mellan de långa resorna till div. skidorter har lusten trängt sig på och helt plötsligt befann jag mig på gatorna och avsides små parker med en spade i handen. Har alltså försökt mig på att åka på lite bord och rails med min fina bräda och har dragit på mig en del ordentliga repor i belaget.</p><p></p><p>Tänkte då att jag ska försöka mig på att laga reporna och här kommer frågan. </p><p>Sapient PNBII har i belaget massor av små ovala "gropar" som är en teknik dom har valt att kalla för Struc Turn. När jag behandlar brädan för att fylla igen reporna blir antagligen även de små groparna ochså fyllda och antagligen värdelösa?</p><p>Har vi någon vis man/kvinna som kan ge mig råd om vad jag bör göra?</p><p></p><p>Om ni undrar mer om Struc Turn kan ni läsa om den under Technical Specs på www.sapientsnowboards.com</p><p></p><p>Tacksam för svar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lacka, post: 516857, member: 89416"] Hej! Jag köpte för ett tag sedan en Sapient PNBII av en trevlig kille här via Freerides annons sida. Trots bristen på snö den senaste tiden här i de norrländska kust trakterna var jag självklart väldigt sugen på att prova mitt nya inköp. Mellan de långa resorna till div. skidorter har lusten trängt sig på och helt plötsligt befann jag mig på gatorna och avsides små parker med en spade i handen. Har alltså försökt mig på att åka på lite bord och rails med min fina bräda och har dragit på mig en del ordentliga repor i belaget. Tänkte då att jag ska försöka mig på att laga reporna och här kommer frågan. Sapient PNBII har i belaget massor av små ovala "gropar" som är en teknik dom har valt att kalla för Struc Turn. När jag behandlar brädan för att fylla igen reporna blir antagligen även de små groparna ochså fyllda och antagligen värdelösa? Har vi någon vis man/kvinna som kan ge mig råd om vad jag bör göra? Om ni undrar mer om Struc Turn kan ni läsa om den under Technical Specs på www.sapientsnowboards.com Tacksam för svar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Behandling av PNBII
Tillbaka
Topp