Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Behöver boende för två
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pellewww" data-source="post: 88891" data-attributes="member: 44686"><p>Halloj!!</p><p>Jag och min vapendragare skall ner och åka lagg efter nyår.(Jan-Apr) Planerna pekar åt St Anton men inget är bestämt. Det som i huvudsak styr vilket vinterparadis det blir är vilket boende vi nappar på.</p><p>Vi har även snackat om Kanada, men det ser ju lite dyrare ut.</p><p>Blir det Alperna så tar vi bilen och då kan det även finnas plats kvar i den.</p><p>Om ni har några förslag/erbjudanden(kanske två lediga sängar...) får ni gärna höra av er. Det bör dock tilläggas att vi vill inte komma tillbaka hem med levern i en plastpåse. Självklart ska vi festa och ha kul men det är skidåkningen vi är ute efter.</p><p></p><p>Ha de bra o tveka inte, vi e grymt trevliga.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pellewww, post: 88891, member: 44686"] Halloj!! Jag och min vapendragare skall ner och åka lagg efter nyår.(Jan-Apr) Planerna pekar åt St Anton men inget är bestämt. Det som i huvudsak styr vilket vinterparadis det blir är vilket boende vi nappar på. Vi har även snackat om Kanada, men det ser ju lite dyrare ut. Blir det Alperna så tar vi bilen och då kan det även finnas plats kvar i den. Om ni har några förslag/erbjudanden(kanske två lediga sängar...) får ni gärna höra av er. Det bör dock tilläggas att vi vill inte komma tillbaka hem med levern i en plastpåse. Självklart ska vi festa och ha kul men det är skidåkningen vi är ute efter. Ha de bra o tveka inte, vi e grymt trevliga. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Behöver boende för två
Tillbaka
Topp