Behöver boende, ska säsongsjobba hela vintern.

Johannesoo

Ny medlem
Tjena tjena, Johannes heter jag. En kille på 19 bast som ska upp och jobba i Åre hela vintern.

Grejen är att jag behöver boende, finns det nått skönt folk som har en plats över så är det bara att höra av sig.
Några som kanske har en stuga eller så där det fortfarande finns plats så hade det vart grymt.

Bara att skriva ett pm eller på tråden, så svarar jag så fort jag kan;)

Senast ändrad:
Klamydiahuset är det staff? För staff har jag redan snackat med, men vad är Klamydiahuset isåfall? ;)

Tack för svar.

Klamydia är nog ingen idé. Fick erbjudande i lördags, och där är massa aspiranter på det. Skadar inte att fråga dock, kolla om annonsen är kvar på blocket.

Klamydia kan man nog ganska enkelt få bo i om man kan betala sju månaders hyra.

:O Min första riktiga säsong, alltså en säsong då jag är där dec-maj och JOBBAR.

...jag blev erbjuden boende där och jag sökte inte för så längesen, en vecka sen ungefär, med premissen att hyra från 1nov till 1jun. Men jag tackade nej eftersom att jag fick ett roligare, bättre och mysigare alternativ i Björnänge.

Orsaken till mitt vetande är väl ett ständigt frågande... Frågar man inget får man heller inget veta.

True..true.
välkommen in i Åres säsongsjobbarliv då får jag säga.
bra val att bo lite utanför byn, slipper massa röjj om nätterna.

Senast ändrad:
Tack Kulan!
Ja att bo en bit utanför är väl på både gott och ont. Men jag kan åka skidor till och från jobbet, det är skönt!

Kula82 sa:
True..true.
välkommen in i Åres säsongsjobbarliv då får jag säga.
bra val att bo lite utanför byn, slipper massa röjj om nätterna.
Slipper röj om nätterna..hur menar du nu? haha

Ryan_Carlton sa:
:O Min första riktiga säsong, alltså en säsong då jag är där dec-maj och JOBBAR.

...jag blev erbjuden boende där och jag sökte inte för så längesen, en vecka sen ungefär, med premissen att hyra från 1nov till 1jun. Men jag tackade nej eftersom att jag fick ett roligare, bättre och mysigare alternativ i Björnänge.

Orsaken till mitt vetande är väl ett ständigt frågande... Frågar man inget får man heller inget veta.
Hur menar du när du säger att du fick ett roligare alternativ?

Fick du välja vem du skulle bo med själv? Eller ingick xbox och ps3 i boendet?

Blir väl vad man gör det till. Det viktaste är ju vilka man bor med tycker jag.. Och att man bor centralt.

Försvarar inte klamydia, undrar mest hur du tänkte

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp