Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Behöver boende!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="miky" data-source="post: 98927" data-attributes="member: 46345"><p>Som det ser ut nu sa finns det inget att hyra for utom i Pemberton. Sitter pa plats och letar som ett as. Det finns inget alls. Plus att det kommer vara en jattestor tavling for snowboard fran mitten till slutet av januari. De som ar involverade i den tavlingen har extremt svart att fa tag pa boende ocksa. Sa det ar ganska kort kan man saga. Jag kommer kanske att ha plats over i en enrummare. Men har inte en aning nu. Det jag hyr nu ar bara for tillfallet. Det kostar ungefar 900CAD i manaden. Men hor av dig nar du kommer 604-902-3168..</p><p>\micke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="miky, post: 98927, member: 46345"] Som det ser ut nu sa finns det inget att hyra for utom i Pemberton. Sitter pa plats och letar som ett as. Det finns inget alls. Plus att det kommer vara en jattestor tavling for snowboard fran mitten till slutet av januari. De som ar involverade i den tavlingen har extremt svart att fa tag pa boende ocksa. Sa det ar ganska kort kan man saga. Jag kommer kanske att ha plats over i en enrummare. Men har inte en aning nu. Det jag hyr nu ar bara for tillfallet. Det kostar ungefar 900CAD i manaden. Men hor av dig nar du kommer 604-902-3168.. \micke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Behöver boende!
Tillbaka
Topp