Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
behöver byta ut mina BD Amperage, hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Freyda" data-source="post: 1084772" data-attributes="member: 58183"><p>Nu är domedagen här. Jag behöver verkligen nya skidor. </p><p>Åker på mitt tredje par av Black Diamonds Amperage, och vi älskar varandra, och jag är så tudelad i om jag kanske bara skulle vika mig för ett fjärde par, eller våga prova något nytt. Men om jag ska prova något nytt så behöver jag hjälp! Jag har försökt finkamma internet och diverse skidbutiker häromkring, men blir inte klokare utan bara mer fäst vid mina gamla trötta lagg.</p><p></p><p>Jag letar efter någonting åt det här hållet:</p><p>mellan +-175-180 långa</p><p>105-115mm under fot</p><p>Tip och tail rocker</p><p>Styv under fot</p><p>En lekfull skida med härlig pop som kan skövla all slags snö på alla tänkbara berg och sen ta mig på en romantisk skogsshred i skymningen. </p><p>kroppen dom ska bära är 166 pinnar hög med 60-65kg sillmjölk. </p><p></p><p>Några ideer?</p><p></p><p>ps. Jag är tjej, men det spelar faktiskt inte så stor roll..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Freyda, post: 1084772, member: 58183"] Nu är domedagen här. Jag behöver verkligen nya skidor. Åker på mitt tredje par av Black Diamonds Amperage, och vi älskar varandra, och jag är så tudelad i om jag kanske bara skulle vika mig för ett fjärde par, eller våga prova något nytt. Men om jag ska prova något nytt så behöver jag hjälp! Jag har försökt finkamma internet och diverse skidbutiker häromkring, men blir inte klokare utan bara mer fäst vid mina gamla trötta lagg. Jag letar efter någonting åt det här hållet: mellan +-175-180 långa 105-115mm under fot Tip och tail rocker Styv under fot En lekfull skida med härlig pop som kan skövla all slags snö på alla tänkbara berg och sen ta mig på en romantisk skogsshred i skymningen. kroppen dom ska bära är 166 pinnar hög med 60-65kg sillmjölk. Några ideer? ps. Jag är tjej, men det spelar faktiskt inte så stor roll.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
behöver byta ut mina BD Amperage, hjälp!
Tillbaka
Topp