Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Behöver du transfer Innsbruk-StAnton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PowderCowder" data-source="post: 65310" data-attributes="member: 37720"><p>Behöver du transfer, skjuts eller vad som helst mellan Innsbruk-StAnton i vinter? </p><p></p><p>Jag finns på plats f.o.m. februari med tillförlitlig bil med takbox och behöver en vettig sysselsättning. Från "dörr till dörr" service som är billigare, snabbare och betydligt skönare än tåget eller transfern. </p><p></p><p>Så hör av dig på mailen eller telefon om du behöver skjuts så avtalar vi en tid helt enkelt.</p><p></p><p>mvh</p><p>Johan Wallette</p><p>+46 70 7711315</p><p>(Österrikiskt nummer kommer i februari)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PowderCowder, post: 65310, member: 37720"] Behöver du transfer, skjuts eller vad som helst mellan Innsbruk-StAnton i vinter? Jag finns på plats f.o.m. februari med tillförlitlig bil med takbox och behöver en vettig sysselsättning. Från "dörr till dörr" service som är billigare, snabbare och betydligt skönare än tåget eller transfern. Så hör av dig på mailen eller telefon om du behöver skjuts så avtalar vi en tid helt enkelt. mvh Johan Wallette +46 70 7711315 (Österrikiskt nummer kommer i februari) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Behöver du transfer Innsbruk-StAnton
Tillbaka
Topp