Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
behöver er hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tupilar" data-source="post: 89595" data-attributes="member: 18599"><p>Hej alla på freeride.</p><p></p><p>Efter att ha tagit del av alla andra kloka synpunkter ni har haft behöver jag nu er hjälp med val av skidor. Jag åkte ganska mycket skidor när jag var yngre, men bytte till bräda för tio år sedan. Nu har jag insett att det är roligare med skidor, men nu vet jag ju inte längre vad jag bör ha för utrustning. </p><p></p><p>Jag vill ha ett par skidor som jag kan ha i pisten, lössnön och hoppa med. Jag är inte en reodlad jibber, heller ingen cavingfreak men heller inte först ut i opistade baksidor på bergen. </p><p>Ganska svårt va? Till detta bör tilläggas att jag, likt alla andra förmodligen, har svårt att köpa ett par skidor som är skitfula. Vet att det är töntigt, men sån är jag. Jag är också 180 cm lång och 70 kilo lätt.</p><p></p><p>Nu blev det långt, hoppas ni orkat läsa och kan ge mig ett tips! Jag bor i Stockholm och om någon känner till några skidtestardagar i förortsfjällen (typ kungsberget) så vore jag tacksam över den informationen.</p><p></p><p>Tackar ödmjukast för er hjälp!</p><p>Tobbe.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tupilar, post: 89595, member: 18599"] Hej alla på freeride. Efter att ha tagit del av alla andra kloka synpunkter ni har haft behöver jag nu er hjälp med val av skidor. Jag åkte ganska mycket skidor när jag var yngre, men bytte till bräda för tio år sedan. Nu har jag insett att det är roligare med skidor, men nu vet jag ju inte längre vad jag bör ha för utrustning. Jag vill ha ett par skidor som jag kan ha i pisten, lössnön och hoppa med. Jag är inte en reodlad jibber, heller ingen cavingfreak men heller inte först ut i opistade baksidor på bergen. Ganska svårt va? Till detta bör tilläggas att jag, likt alla andra förmodligen, har svårt att köpa ett par skidor som är skitfula. Vet att det är töntigt, men sån är jag. Jag är också 180 cm lång och 70 kilo lätt. Nu blev det långt, hoppas ni orkat läsa och kan ge mig ett tips! Jag bor i Stockholm och om någon känner till några skidtestardagar i förortsfjällen (typ kungsberget) så vore jag tacksam över den informationen. Tackar ödmjukast för er hjälp! Tobbe. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
behöver er hjälp!
Tillbaka
Topp