Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Behöver ett par
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ivan_Grozni" data-source="post: 37360" data-attributes="member: 32333"><p>Efter 15 år pause, trodde jag aldrig skulle upleva det jag upplevde i romme för ngra dagar sedan. Blev kär på nytt i skidåkning, otrolig men det satte, det var som att cykla. Lite skakit men bättre för varje gång. Behöver lite råf när det gäller köp av skidor. Blev erbjuden Fisher ICE 300, för 2500:- och Salomon Pjäxow 7.0 för 2000:- Är det bra eller behöver jag ngt vassare varijant i så fall vad ?</p><p>Tack!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ivan_Grozni, post: 37360, member: 32333"] Efter 15 år pause, trodde jag aldrig skulle upleva det jag upplevde i romme för ngra dagar sedan. Blev kär på nytt i skidåkning, otrolig men det satte, det var som att cykla. Lite skakit men bättre för varje gång. Behöver lite råf när det gäller köp av skidor. Blev erbjuden Fisher ICE 300, för 2500:- och Salomon Pjäxow 7.0 för 2000:- Är det bra eller behöver jag ngt vassare varijant i så fall vad ? Tack!!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Behöver ett par
Tillbaka
Topp