Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Behöver guide i gogglejungeln
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Primary" data-source="post: 1203763" data-attributes="member: 133688"><p>Det blev ett par Chimi goggles för min del, dom reade ut dom med 40% rabatt, vilket gjorde att ett par med 2 linser landade på ca 1000 eller något. Köpte färgen Berry (hesvarta <a href="https://chimieyewear.com/sv/shop/performance/berry-ski-goggles/" target="_blank">https://chimieyewear.com/sv/shop/performance/berry-ski-goggles/</a> ) vilket skulle vara bäst i soligt väder och köpte även till linsen Mango (<a href="https://chimieyewear.com/sv/shop/performance/spare-lenses/mango-ski-lens/" target="_blank">https://chimieyewear.com/sv/shop/performance/spare-lenses/mango-ski-lens/</a>), linsen ser mer guldig ut i verkligeheten, som ska vara bättre i molnigt och halvsoligt. Byta lins på dom här är som anon brillorna antar jag, magnet och tar några sekunder, man kan ha gogglarna på sig medan man byter linsen, supersmidigt. Det är väl inte samma bra linser som hos oakley och smith men tyckte gogglen va snyggast och till det priset riktigt bra, har bara hört bra från dom (kolla emil stegfeldts skidvloggar från säsongen så pratar han mycket om dom tex [MEDIA=youtube]0AlAKfi5OSQ:182[/MEDIA] ). Ska bli spännande att testa!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Primary, post: 1203763, member: 133688"] Det blev ett par Chimi goggles för min del, dom reade ut dom med 40% rabatt, vilket gjorde att ett par med 2 linser landade på ca 1000 eller något. Köpte färgen Berry (hesvarta [URL]https://chimieyewear.com/sv/shop/performance/berry-ski-goggles/[/URL] ) vilket skulle vara bäst i soligt väder och köpte även till linsen Mango ([URL]https://chimieyewear.com/sv/shop/performance/spare-lenses/mango-ski-lens/[/URL]), linsen ser mer guldig ut i verkligeheten, som ska vara bättre i molnigt och halvsoligt. Byta lins på dom här är som anon brillorna antar jag, magnet och tar några sekunder, man kan ha gogglarna på sig medan man byter linsen, supersmidigt. Det är väl inte samma bra linser som hos oakley och smith men tyckte gogglen va snyggast och till det priset riktigt bra, har bara hört bra från dom (kolla emil stegfeldts skidvloggar från säsongen så pratar han mycket om dom tex [MEDIA=youtube]0AlAKfi5OSQ:182[/MEDIA] ). Ska bli spännande att testa! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Behöver guide i gogglejungeln
Tillbaka
Topp