Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Behöver hjälp angående ESTA -> Kanada!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AnteeL" data-source="post: 1024459" data-attributes="member: 85379"><p>Jag hade också det "problemet" när jag var på säsong i Kanada. USA är sjukt petiga och konstiga när det handlar om deras imigration. Om jag inte minns fel så kan man bara söka ett ESTA tillstånd per år? Vi löste det iallafall genom att köra bil över gränsen till USA från Kanada, då får man direkt 3 månaders turistvisum i USA och det förlänger ditt ESTA. I Kanada kan du stanna hur länge du vill, eller så länge Kanada vill ha kvar dig, men problemet är sen om du ska mellanlanda i USA på vägen hem. Då måste du ha ESTA eller turistvisum i USA igen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AnteeL, post: 1024459, member: 85379"] Jag hade också det "problemet" när jag var på säsong i Kanada. USA är sjukt petiga och konstiga när det handlar om deras imigration. Om jag inte minns fel så kan man bara söka ett ESTA tillstånd per år? Vi löste det iallafall genom att köra bil över gränsen till USA från Kanada, då får man direkt 3 månaders turistvisum i USA och det förlänger ditt ESTA. I Kanada kan du stanna hur länge du vill, eller så länge Kanada vill ha kvar dig, men problemet är sen om du ska mellanlanda i USA på vägen hem. Då måste du ha ESTA eller turistvisum i USA igen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Behöver hjälp angående ESTA -> Kanada!
Tillbaka
Topp