Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Behöver hjälp angående ESTA -> Kanada!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AnteeL" data-source="post: 1024490" data-attributes="member: 85379"><p>Jag flög hem från Los Angeles så hade inte direkt samma problem, men jag vet att när man korsar gränsen via land och inte flyg så är det annorlunda regler. Tror inte ens ESTA behövs om det är så. Jag åkte flera gånger över till USA när jag bodde i Fernie utan problem, och det var långt efter 3 månader efter jag kom till USA första gången. Just att vara i Kanada under 6 månader är ju inget problem. Men det kan bli problem med mellanlandningen påväg hem. Är inte helt säker, var 4 år sedan jag var där också så kan ha ändrats. Men så gjorde jag iallafall.</p><p></p><p>A</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AnteeL, post: 1024490, member: 85379"] Jag flög hem från Los Angeles så hade inte direkt samma problem, men jag vet att när man korsar gränsen via land och inte flyg så är det annorlunda regler. Tror inte ens ESTA behövs om det är så. Jag åkte flera gånger över till USA när jag bodde i Fernie utan problem, och det var långt efter 3 månader efter jag kom till USA första gången. Just att vara i Kanada under 6 månader är ju inget problem. Men det kan bli problem med mellanlandningen påväg hem. Är inte helt säker, var 4 år sedan jag var där också så kan ha ändrats. Men så gjorde jag iallafall. A [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Behöver hjälp angående ESTA -> Kanada!
Tillbaka
Topp