Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Behöver hjälp angående ESTA -> Kanada!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AugustAhlnas" data-source="post: 1024564" data-attributes="member: 136103"><p>Samma ESTA hade jag, men annars borde det bara vara att söka nytt också. Dom ser ju hur många dagar man har varit i USA. Bättre att inte strula med amerikanska ambassaden också, har en F.D kompis som hade ett ärende med ambassaden och de trodde inte på honom vilket resulterade i att varje gång inom 10 år som han ska söka ESTA så måste han ner till ambassaden och förklara varför han ska in i USA. Detta var inte pga en mellanlandning men ändå. US embassy aint nothing to fuck with! Sök Esta, få det, åk. Det kommer inte bli som i The terminal. På hemvägen kan man gå igenom den amerikanska tullen redan i Kanada, eller i Calgary kunde man det i alla fall. Då tror jag det syns att man ska till Sverige och så länge man ska ur USA så är de hur glada och trevliga som helst.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AugustAhlnas, post: 1024564, member: 136103"] Samma ESTA hade jag, men annars borde det bara vara att söka nytt också. Dom ser ju hur många dagar man har varit i USA. Bättre att inte strula med amerikanska ambassaden också, har en F.D kompis som hade ett ärende med ambassaden och de trodde inte på honom vilket resulterade i att varje gång inom 10 år som han ska söka ESTA så måste han ner till ambassaden och förklara varför han ska in i USA. Detta var inte pga en mellanlandning men ändå. US embassy aint nothing to fuck with! Sök Esta, få det, åk. Det kommer inte bli som i The terminal. På hemvägen kan man gå igenom den amerikanska tullen redan i Kanada, eller i Calgary kunde man det i alla fall. Då tror jag det syns att man ska till Sverige och så länge man ska ur USA så är de hur glada och trevliga som helst. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Behöver hjälp angående ESTA -> Kanada!
Tillbaka
Topp