Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver hjälp angående första skidköpet!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Drunkenman" data-source="post: 603666" data-attributes="member: 91900"><p>Tjena alla goa skidåkare. </p><p></p><p>Nu är det så att jag ska för första gången i mitt liv investera i skidor, eller rättare sagt jag fick det i julklapp och ska nu välja vad jag ska köpa.</p><p></p><p>Jag har innan dess åkt skidor 1-3ggr per år, Alperna enbart. </p><p>Nu till säsongen 2010-2011 ska jag säsonga nere i Bad Gastein och att få skidor i present är perfekt.</p><p></p><p>Obviously har jag bara hyrt skidor förut och inte lagt så mycket tid på att verkligen ha det bästa.</p><p></p><p>Jag är en avarage skidåkare men bättre än medium så att säga, bra i pisten gillar även dra offpist, även hoppa och dylikt. brukar ju bara vara borta 1 vecka när man reser så man får ju inte så jäkla mycket träning.</p><p></p><p>Men var och tittade på Stadium idag på några olika skidor, men det är riktigt svårt.</p><p>Undrade om man kan få lite tips, om man söker skidor som passar någon som både vill få ut det mesta av pisten men också offpist, samtidigt som det ska vara möjligt att ha lite kul att hoppa med osv. </p><p></p><p>Tror jag fick med allt? Hoppas på fina svar, tack för hjälpen i förhand!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Drunkenman, post: 603666, member: 91900"] Tjena alla goa skidåkare. Nu är det så att jag ska för första gången i mitt liv investera i skidor, eller rättare sagt jag fick det i julklapp och ska nu välja vad jag ska köpa. Jag har innan dess åkt skidor 1-3ggr per år, Alperna enbart. Nu till säsongen 2010-2011 ska jag säsonga nere i Bad Gastein och att få skidor i present är perfekt. Obviously har jag bara hyrt skidor förut och inte lagt så mycket tid på att verkligen ha det bästa. Jag är en avarage skidåkare men bättre än medium så att säga, bra i pisten gillar även dra offpist, även hoppa och dylikt. brukar ju bara vara borta 1 vecka när man reser så man får ju inte så jäkla mycket träning. Men var och tittade på Stadium idag på några olika skidor, men det är riktigt svårt. Undrade om man kan få lite tips, om man söker skidor som passar någon som både vill få ut det mesta av pisten men också offpist, samtidigt som det ska vara möjligt att ha lite kul att hoppa med osv. Tror jag fick med allt? Hoppas på fina svar, tack för hjälpen i förhand!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver hjälp angående första skidköpet!
Tillbaka
Topp