Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Behöver hjälp att hitta bräda, klicka för info!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mardiman" data-source="post: 383630" data-attributes="member: 79010"><p>jag kan ju säga att jag inte är alltför insatt, enligt mig spelar egentligen bräda+utrustning mindre roll.. det är ju trots allt jag som åker, men i år tänkte jag att jag kunde försöka sätta mig in lite i brädköpet, istället för att låta nån hollywood-snubbe (hollywood=skate/snowboard butiken här i stan) lura på mig nån bräda..</p><p></p><p>förresten så sattes taket till runt 5000:- idag, då morsan tycker att jag bara kör sönder brädorna (hon själv byter skidor typ var 5e år), och jag vägrar paya själv, bortskämd som man är</p><p></p><p>tack för insikten nosskire, malolo verkar intressant</p><p></p><p>max bakmonterade bindningar är väl givet <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mardiman, post: 383630, member: 79010"] jag kan ju säga att jag inte är alltför insatt, enligt mig spelar egentligen bräda+utrustning mindre roll.. det är ju trots allt jag som åker, men i år tänkte jag att jag kunde försöka sätta mig in lite i brädköpet, istället för att låta nån hollywood-snubbe (hollywood=skate/snowboard butiken här i stan) lura på mig nån bräda.. förresten så sattes taket till runt 5000:- idag, då morsan tycker att jag bara kör sönder brädorna (hon själv byter skidor typ var 5e år), och jag vägrar paya själv, bortskämd som man är tack för insikten nosskire, malolo verkar intressant max bakmonterade bindningar är väl givet ;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Behöver hjälp att hitta bräda, klicka för info!
Tillbaka
Topp