Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
behöver hjälp att välja bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bejnan" data-source="post: 1069519" data-attributes="member: 128843"><p>Rome Katana är säkerligen ett bra val, har inte kört på katana, men 390 boss från Rome och var nöjd. Strapsen var riktigt bra, dock så kunde spännaren kugga ibland. Fast det gör det iofs för mig på alla bindningar förutom flux och burtons med nya spännaren.</p><p></p><p>m/l skall du ha i katana om det blir dom.</p><p></p><p>Kan varmt rekommendera Burton malavita. Sköna, bra straps och mycket bra spännare.</p><p></p><p>Storlek M ska du ha </p><p></p><p>Faller malavita dig i smaken så se till att få årets eller förra årets, och givetvis re:flex modellen då EST inte passar på din GNU.</p><p></p><p>2015 har nya spännaren.</p><p></p><p>2016 har även nya straps som jag personligen tycker är ännu bättre. Kört malavita senaste 3 åren och har inte märkt av bindningarna på den tiden. Flux hade jag samma upplevelse med, men tycker dom är onödigt svåra att få tag i, så kört vidare på malavita som man mer eller mindre kan hitta hos närmaste sportaffär.</p><p></p><p><a href="https://www.boardwise.com/p-14665-burton-malavita-reflex-snowboard-binding-real-recognise-teal-2016.aspx?source=webgains&siteid=79267" target="_blank">https://www.boardwise.com/p-14665-burton-malavita-reflex-snowboard-binding-real-recognise-teal-2016.aspx?source=webgains&siteid=79267</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bejnan, post: 1069519, member: 128843"] Rome Katana är säkerligen ett bra val, har inte kört på katana, men 390 boss från Rome och var nöjd. Strapsen var riktigt bra, dock så kunde spännaren kugga ibland. Fast det gör det iofs för mig på alla bindningar förutom flux och burtons med nya spännaren. m/l skall du ha i katana om det blir dom. Kan varmt rekommendera Burton malavita. Sköna, bra straps och mycket bra spännare. Storlek M ska du ha Faller malavita dig i smaken så se till att få årets eller förra årets, och givetvis re:flex modellen då EST inte passar på din GNU. 2015 har nya spännaren. 2016 har även nya straps som jag personligen tycker är ännu bättre. Kört malavita senaste 3 åren och har inte märkt av bindningarna på den tiden. Flux hade jag samma upplevelse med, men tycker dom är onödigt svåra att få tag i, så kört vidare på malavita som man mer eller mindre kan hitta hos närmaste sportaffär. [URL]https://www.boardwise.com/p-14665-burton-malavita-reflex-snowboard-binding-real-recognise-teal-2016.aspx?source=webgains&siteid=79267[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
behöver hjälp att välja bindningar
Tillbaka
Topp