Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
behöver hjälp av något teknik freak.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 136817" data-source="post: 991424"><p><strong>1. iphone</strong> jag var i egypten och så hade jag iphonen i fickan i badbyxorna och så hoppade jag i poolen, det tog inte så jätte lång tid innan jag märkte det, max 30 sekunder, sen stängde jag av den på direkten och gick hem, tog ut sim-kortet och la den i en sluten plastpåse med ris.</p><p>sen efter ca. en och en halv vecka så provade jag att starta den, funkade felfritt tills jag gick in på kameran och så funkade den inte, kameran är bara helt svart, kan bifoga bilder senare om det behövs, vad ska jag göra? vart kan man laga?</p><p><strong>2.ps3</strong> ps3 har slutat läsa skivorna helt, hur fixar man det eller vart lagar man det?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 136817, post: 991424"] [b]1. iphone[/b] jag var i egypten och så hade jag iphonen i fickan i badbyxorna och så hoppade jag i poolen, det tog inte så jätte lång tid innan jag märkte det, max 30 sekunder, sen stängde jag av den på direkten och gick hem, tog ut sim-kortet och la den i en sluten plastpåse med ris. sen efter ca. en och en halv vecka så provade jag att starta den, funkade felfritt tills jag gick in på kameran och så funkade den inte, kameran är bara helt svart, kan bifoga bilder senare om det behövs, vad ska jag göra? vart kan man laga? [b]2.ps3[/b] ps3 har slutat läsa skivorna helt, hur fixar man det eller vart lagar man det? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
behöver hjälp av något teknik freak.
Tillbaka
Topp