Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver hjälp ! Flex till pjäxor !?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="affe92" data-source="post: 925508" data-attributes="member: 89583"><p>Just nu kör jag med armada AR6 175, men ska nog köpa ett par Armada JJ 185 eller liknande. Mina förutsättningar är att jag ska kunna åka lite av var? Och med det menar jag lite offpist/ puder, pist och en gnutta park. Inte så mycket park. Jag har 26,5 i storlek? CS- tekniken ? Men saken är den att jag har alltid hyrt pjäxor , men då fått ngn medelmåttig alpin-variant? Och jag har alltid varit nöjd och inte brytt mig ngt vidare om vilka pjäxor jag har sålänge dem är sköna ? Men nu när jag börjat snöa in mig på flex så har jag fått värsta ångesten? Speciellt när min äldre polare (kör dock carving & väger nog 80+) säger att han hade velat köra med ngt starkare än 100 (vilket han har sedan 2år tillbaka)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="affe92, post: 925508, member: 89583"] Just nu kör jag med armada AR6 175, men ska nog köpa ett par Armada JJ 185 eller liknande. Mina förutsättningar är att jag ska kunna åka lite av var? Och med det menar jag lite offpist/ puder, pist och en gnutta park. Inte så mycket park. Jag har 26,5 i storlek? CS- tekniken ? Men saken är den att jag har alltid hyrt pjäxor , men då fått ngn medelmåttig alpin-variant? Och jag har alltid varit nöjd och inte brytt mig ngt vidare om vilka pjäxor jag har sålänge dem är sköna ? Men nu när jag börjat snöa in mig på flex så har jag fått värsta ångesten? Speciellt när min äldre polare (kör dock carving & väger nog 80+) säger att han hade velat köra med ngt starkare än 100 (vilket han har sedan 2år tillbaka) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver hjälp ! Flex till pjäxor !?
Tillbaka
Topp