Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Behöver hjälp i snowboarddjungeln
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="tooj" data-source="post: 230143" data-attributes="member: 68809"><p>Hej, förstår om det börjar bli lite tjatigt med alla som ska köpa nya prylar men jag ska precis köpa ny snowboard + bindningar + boots.</p><p>jag har verkligen ingen större koll på vad som passa bra ihop osv. </p><p></p><p>Jag hade tänkt mig ett paketpris på runt 6000:- och har fastnat en hel del i mitt letande, tänkte att nån kanske hade lite tid över för att ge mig något/några förslag.</p><p>har haft en airwalkbräda tidigare på 155cm, som kändes som lagom längd.</p><p>Lite fakta om mig:</p><p>jag är 174cm.</p><p>väger 69kg</p><p>skostorlek 42</p><p></p><p>jag är inte den aggresivaste åkaren som hoppar högst och längst och ser mig själv som e åkare i klass mellan "kommit-förbi-nybörjar-fasen" till medelgod åkare. </p><p>jag åker mest i pisten och hoppar en del. åker lite offpist.</p><p></p><p>sedan jag började åka för 3 år sen så har jag åkt ca: 3-4 veckor per år.</p><p></p><p></p><p></p><p>MVH</p><p></p><p>Tobias</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tooj, post: 230143, member: 68809"] Hej, förstår om det börjar bli lite tjatigt med alla som ska köpa nya prylar men jag ska precis köpa ny snowboard + bindningar + boots. jag har verkligen ingen större koll på vad som passa bra ihop osv. Jag hade tänkt mig ett paketpris på runt 6000:- och har fastnat en hel del i mitt letande, tänkte att nån kanske hade lite tid över för att ge mig något/några förslag. har haft en airwalkbräda tidigare på 155cm, som kändes som lagom längd. Lite fakta om mig: jag är 174cm. väger 69kg skostorlek 42 jag är inte den aggresivaste åkaren som hoppar högst och längst och ser mig själv som e åkare i klass mellan "kommit-förbi-nybörjar-fasen" till medelgod åkare. jag åker mest i pisten och hoppar en del. åker lite offpist. sedan jag började åka för 3 år sen så har jag åkt ca: 3-4 veckor per år. MVH Tobias [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Behöver hjälp i snowboarddjungeln
Tillbaka
Topp