Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Behöver HJÄLP, låser sig när jag ska spara filmen!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EricH" data-source="post: 485562" data-attributes="member: 67859"><p>Tja, nu är det så här att jag äntligen lyckats få ihop en lite längre höstedit och jag har redigerat mycket i vegas men klippt ihop allt i moviemaker, fråga mig inte varför, men så är det och när jag ska spara filmen från moviemaker så slutar det att fungera, allt låser sig och programmet svarar inte! Jag trycker på ctrl alt delete och så kommer det upp en ruta där det står att windows movie maker har slutat att fungera, jag klickar på probleminformation men där står allt på dataspråk och när jag klickar på felsöka så kommer inget upp. Det är jäkligt frustrerande och jag har testat att spara i olika format, på olika platser och så.</p><p></p><p>Kan även tillägga att jag testade att bara lägga dit ett klipp och då funkade det, kan det vara något problem med klippen eller ljuden?</p><p></p><p>Är oerhört tacksam för svar. Hoppas någon vet vad det kan vara.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EricH, post: 485562, member: 67859"] Tja, nu är det så här att jag äntligen lyckats få ihop en lite längre höstedit och jag har redigerat mycket i vegas men klippt ihop allt i moviemaker, fråga mig inte varför, men så är det och när jag ska spara filmen från moviemaker så slutar det att fungera, allt låser sig och programmet svarar inte! Jag trycker på ctrl alt delete och så kommer det upp en ruta där det står att windows movie maker har slutat att fungera, jag klickar på probleminformation men där står allt på dataspråk och när jag klickar på felsöka så kommer inget upp. Det är jäkligt frustrerande och jag har testat att spara i olika format, på olika platser och så. Kan även tillägga att jag testade att bara lägga dit ett klipp och då funkade det, kan det vara något problem med klippen eller ljuden? Är oerhört tacksam för svar. Hoppas någon vet vad det kan vara. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Behöver HJÄLP, låser sig när jag ska spara filmen!
Tillbaka
Topp