Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Behöver hjälp med att definiera vad för skidor jag söker
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Paolina" data-source="post: 1092442" data-attributes="member: 163448"><p>Jag har tittat lite på alla alternativen som ni båda var så snälla och gav här. Känns rent spontant som att mina fischer skidor egentligen är ganska bra och nära vad jag söker med att det är svängradien som är lite för stor och blir för krävande för pisten när det inte är plant och snyggt utan folk i vägen för farten som de kräver.</p><p></p><p>På rundan efter nya pjäxor stötte jag på denna skönhet</p><p>Fischer RC4 superiour CS med radie 15 eller 14 ( det finns tydligen två olika att välja mellan)</p><p></p><p>är detta en skida i stuk med Vökl skidorna ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Paolina, post: 1092442, member: 163448"] Jag har tittat lite på alla alternativen som ni båda var så snälla och gav här. Känns rent spontant som att mina fischer skidor egentligen är ganska bra och nära vad jag söker med att det är svängradien som är lite för stor och blir för krävande för pisten när det inte är plant och snyggt utan folk i vägen för farten som de kräver. På rundan efter nya pjäxor stötte jag på denna skönhet Fischer RC4 superiour CS med radie 15 eller 14 ( det finns tydligen två olika att välja mellan) är detta en skida i stuk med Vökl skidorna ? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Behöver hjälp med att definiera vad för skidor jag söker
Tillbaka
Topp