Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver hjälp med att hitta den perfekta skidan till mig.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Outlander" data-source="post: 1030665" data-attributes="member: 79955"><p>Mitt tips till dig skulle vara att köra ännu en gång med hyrskidor och då med sådana som du kan ta dig utanför pisten med.</p><p>Prova lite olika (man får byta de hyrda grejerna gratis om man inte är nöjd) och de som du är nöjd med skulle jag söka upp i skidbutiken. Int kan du hitta "dina perfekta för dig" via ett forum. Lite som att köpa en säng via Ikeas sängforum :lol:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Outlander, post: 1030665, member: 79955"] Mitt tips till dig skulle vara att köra ännu en gång med hyrskidor och då med sådana som du kan ta dig utanför pisten med. Prova lite olika (man får byta de hyrda grejerna gratis om man inte är nöjd) och de som du är nöjd med skulle jag söka upp i skidbutiken. Int kan du hitta "dina perfekta för dig" via ett forum. Lite som att köpa en säng via Ikeas sängforum :lol: [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver hjälp med att hitta den perfekta skidan till mig.
Tillbaka
Topp