Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver hjälp med att hitta en mångsidig skida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Beslutsangest" data-source="post: 1069702" data-attributes="member: 156613"><p>Ok tack för alla svar! Jag kan klara upp lite, det viktigaste för mig är att jag kan åka ner för en pist som är i de flesta tillstånden (isig till uppkörd med massa lössnö) utan problem, och att jag kan åka in på lite tighta småspår och en snabb vända in i parken (lekfullhet). Att den klarar av offpist skulle vara en stor bonus, men det är inte helt nödvändigt. Min prioritet i pisten är att den kan svänga snabbt och är lekfull, inte att den ska vara skitsnabb. Därför tyckte jag att Bridge verkade bäst då recensionerna jag läst beskriver den som en pist/park lekfull skida med offpist kapacitet. Tycker ni detta stämmer?</p><p></p><p></p><p>Också kan jag passa på att tillägga att jag är 186cm lång och inte kan hitta några Bridge i 187cm på någon internetbutik, är det bara att börja leta typ begagnat eller?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Beslutsangest, post: 1069702, member: 156613"] Ok tack för alla svar! Jag kan klara upp lite, det viktigaste för mig är att jag kan åka ner för en pist som är i de flesta tillstånden (isig till uppkörd med massa lössnö) utan problem, och att jag kan åka in på lite tighta småspår och en snabb vända in i parken (lekfullhet). Att den klarar av offpist skulle vara en stor bonus, men det är inte helt nödvändigt. Min prioritet i pisten är att den kan svänga snabbt och är lekfull, inte att den ska vara skitsnabb. Därför tyckte jag att Bridge verkade bäst då recensionerna jag läst beskriver den som en pist/park lekfull skida med offpist kapacitet. Tycker ni detta stämmer? Också kan jag passa på att tillägga att jag är 186cm lång och inte kan hitta några Bridge i 187cm på någon internetbutik, är det bara att börja leta typ begagnat eller? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver hjälp med att hitta en mångsidig skida
Tillbaka
Topp