Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver hjälp med freeride skidor.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fzap" data-source="post: 973225" data-attributes="member: 136170"><p>lite oklart av mig, ska försöka förtydliga så mycket som går.</p><p>Med kort i svängen så syftar jag väl mer på att jag vill ha en lätthanterlig skida där korta svängar är ett plus.</p><p>Jag åker alla pister kontrollerat och i hög fart men tar var enda chans jag får att åka offpist. Sen har jag haft otur med pudret de senaste två åren. </p><p>Jag väger 75 kg och är 188 lång.</p><p>Jag är ingen jibber och hänger aldrig i parken. Jag gillar att ta mig utanför pisten så ofta som jag kan och är stabil på skidan. Lekfull skulle nog passa in. Det är därför jag är ute för en freerideskida så jag kan ta mig ner i pisten när inte offpisten är ett alternativ.</p><p>Tack för att du anmärkte på hur oklar jag var!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fzap, post: 973225, member: 136170"] lite oklart av mig, ska försöka förtydliga så mycket som går. Med kort i svängen så syftar jag väl mer på att jag vill ha en lätthanterlig skida där korta svängar är ett plus. Jag åker alla pister kontrollerat och i hög fart men tar var enda chans jag får att åka offpist. Sen har jag haft otur med pudret de senaste två åren. Jag väger 75 kg och är 188 lång. Jag är ingen jibber och hänger aldrig i parken. Jag gillar att ta mig utanför pisten så ofta som jag kan och är stabil på skidan. Lekfull skulle nog passa in. Det är därför jag är ute för en freerideskida så jag kan ta mig ner i pisten när inte offpisten är ett alternativ. Tack för att du anmärkte på hur oklar jag var! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver hjälp med freeride skidor.
Tillbaka
Topp