Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Behöver hjälp med mätning.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 124237" data-attributes="member: 46762"><p>1. Yttersulan såklart, så de vet hur bindningarna skall placeras...</p><p></p><p>2. Om du vill kunna åka OP med dem så skall du inte mittmontera, säg till Conrad att du vill kunna åka op och pist med dom, så sätter dom bindningarna där du ahr använding för dom...</p><p></p><p>3. Postförskotter är jag jäkligt osäker på, tror inte det...</p><p></p><p>4. Du skämtar va? OP med ett par skidor som är 13 cm kortare? Om du skall åka OP så måste du ha längre, ta 179 eller 174...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 124237, member: 46762"] 1. Yttersulan såklart, så de vet hur bindningarna skall placeras... 2. Om du vill kunna åka OP med dem så skall du inte mittmontera, säg till Conrad att du vill kunna åka op och pist med dom, så sätter dom bindningarna där du ahr använding för dom... 3. Postförskotter är jag jäkligt osäker på, tror inte det... 4. Du skämtar va? OP med ett par skidor som är 13 cm kortare? Om du skall åka OP så måste du ha längre, ta 179 eller 174... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Behöver hjälp med mätning.
Tillbaka
Topp