Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Behöver hjälp med nya, hållbara twintip skidor till sonen på 14 år.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Timj04" data-source="post: 1249016" data-attributes="member: 180017"><p>Haha fan, köpte ett par line honey badger förra säsongen och fick precis samma problem som din son här. Kollar på precis samma sak ett par hållbara skidor så jag inte behöver byta på några säsonger. Jag skulle kolla på k2 poacher de har kolfiber i övre lagret så de lär inte skalas av lika enkelt, dock är de mer park inriktade.</p><p></p><p>Faction candide skulle också kunna vara ett alternativ. De har många olika bredder i den serien tror candide 2.0 skulle passa din son, något styva sen finns det prodigy som också skulle kunna vara ett bra alternativ dessa är något mjukare.</p><p></p><p>k2 reckoner, rossignol blackops holyshred...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Timj04, post: 1249016, member: 180017"] Haha fan, köpte ett par line honey badger förra säsongen och fick precis samma problem som din son här. Kollar på precis samma sak ett par hållbara skidor så jag inte behöver byta på några säsonger. Jag skulle kolla på k2 poacher de har kolfiber i övre lagret så de lär inte skalas av lika enkelt, dock är de mer park inriktade. Faction candide skulle också kunna vara ett alternativ. De har många olika bredder i den serien tror candide 2.0 skulle passa din son, något styva sen finns det prodigy som också skulle kunna vara ett bra alternativ dessa är något mjukare. k2 reckoner, rossignol blackops holyshred... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Behöver hjälp med nya, hållbara twintip skidor till sonen på 14 år.
Tillbaka
Topp