Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Behöver hjälp med skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skiballer" data-source="post: 384089" data-attributes="member: 79090"><p>Tänkte fråga en gång till, sedan ska jag köpa...</p><p>Jag är ca 178 cm lång, väger ca 64 kg. Jag åker ca 60% park, 40% pist och behöver därför ett par skidor som klarar av båda två bra.</p><p>Tänkte kolla på begagnade då jag inte vill lägga ut så mycket pengar i och med att jag inte åker så jätte mycket. </p><p></p><p>Tidigare har jag bara hyrt, så jag har ingen koll själv. Pris ska väl ligga under 2500.</p><p>Vilken längd på skidorna ska jag ha, och vilka skidor behöver jag för att det ska passa min åkstil så bra som möjligt?</p><p></p><p>Saknas någon information så är det bara att fråga.</p><p></p><p>MVH</p><p>Gustav</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skiballer, post: 384089, member: 79090"] Tänkte fråga en gång till, sedan ska jag köpa... Jag är ca 178 cm lång, väger ca 64 kg. Jag åker ca 60% park, 40% pist och behöver därför ett par skidor som klarar av båda två bra. Tänkte kolla på begagnade då jag inte vill lägga ut så mycket pengar i och med att jag inte åker så jätte mycket. Tidigare har jag bara hyrt, så jag har ingen koll själv. Pris ska väl ligga under 2500. Vilken längd på skidorna ska jag ha, och vilka skidor behöver jag för att det ska passa min åkstil så bra som möjligt? Saknas någon information så är det bara att fråga. MVH Gustav [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Behöver hjälp med skidor
Tillbaka
Topp