Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver hjälp med val av bindningar.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ChrilleN" data-source="post: 808451" data-attributes="member: 96998"><p>Tyckte att 181 skulle räcka för mig, jag kör alltså inte SÅ aggressivt, men jag tror det är en tolkningsfråga.</p><p></p><p>Som sagt så är jag okunnig vad det gäller bindningar (jag kan ställa in min DIN korrekt osv, men vet väldigt lite om hur de olika bindningarna på marknaden jämför sig med varann och så).</p><p>Om Rossignol Freeski 140 XL 09/10 är en bra bindning så ska man kanske välja den?</p><p>Jag har dock en del pengar att lägga ut på bindningar eftersom att skidorna är billiga så de dyrare bindningarna är också alternativ...fast rossignol freeski 14 xl kanske är bättre?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ChrilleN, post: 808451, member: 96998"] Tyckte att 181 skulle räcka för mig, jag kör alltså inte SÅ aggressivt, men jag tror det är en tolkningsfråga. Som sagt så är jag okunnig vad det gäller bindningar (jag kan ställa in min DIN korrekt osv, men vet väldigt lite om hur de olika bindningarna på marknaden jämför sig med varann och så). Om Rossignol Freeski 140 XL 09/10 är en bra bindning så ska man kanske välja den? Jag har dock en del pengar att lägga ut på bindningar eftersom att skidorna är billiga så de dyrare bindningarna är också alternativ...fast rossignol freeski 14 xl kanske är bättre? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver hjälp med val av bindningar.
Tillbaka
Topp