Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver hjälp med val av skida m.m.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="en_andreas" data-source="post: 604726"><p>- Nuvarande skidor: inga</p><p>- Vikt: 75kg</p><p>- Längd: 176cm</p><p>- Åkstil: ingen aning</p><p>- Erfarenhet: liten</p><p></p><p>Jag har ingen som helst aning om vilken åkstil jag har eller vad som menas med det.</p><p>Jag har mycket liten erfarenhet, åkte några gånger när jag var liten. Har bara åkt bräda sen dess. Plus nu den senaste veckan då jag hyrde och fattade beslutet att "detta skall jag fortsätta med". Men jag är hockeyspelare, har åkt väldigt mycket aggressive inlines. Nu kanske inte detta är så jätte likt skidor, men jag kan ändå känna att det har varit till min fördel.</p><p></p><p>Men som jag nämnt tidigare, jag vill kunna åka både i pipe och pist med mina skidor.</p><p></p><p>Jag hoppas att denna informationen kanske hjälpte er lite mer.</p><p></p><p>Kollade även in salomon suspect och med den baskunskap jag har så tyckte jag att de såg ut att vara ett lovligt alternativ.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="en_andreas, post: 604726"] - Nuvarande skidor: inga - Vikt: 75kg - Längd: 176cm - Åkstil: ingen aning - Erfarenhet: liten Jag har ingen som helst aning om vilken åkstil jag har eller vad som menas med det. Jag har mycket liten erfarenhet, åkte några gånger när jag var liten. Har bara åkt bräda sen dess. Plus nu den senaste veckan då jag hyrde och fattade beslutet att "detta skall jag fortsätta med". Men jag är hockeyspelare, har åkt väldigt mycket aggressive inlines. Nu kanske inte detta är så jätte likt skidor, men jag kan ändå känna att det har varit till min fördel. Men som jag nämnt tidigare, jag vill kunna åka både i pipe och pist med mina skidor. Jag hoppas att denna informationen kanske hjälpte er lite mer. Kollade även in salomon suspect och med den baskunskap jag har så tyckte jag att de såg ut att vara ett lovligt alternativ. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver hjälp med val av skida m.m.
Tillbaka
Topp