Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Behöver hjälp(som många andra) val av bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Staring" data-source="post: 362412" data-attributes="member: 77147"><p>tja, är riktigt peppad på vinterns snowboardåkande... Fick min snowboard i julklapp förra året och har "vanliga" bindningar men inga boots. Skulle köpa det nån gån snart tänkte jag för det är ju så förbannat jobbigt att hyra jämt!</p><p>Men nu har jag då börjat fundera... Tänk om jag går och köper ett par vanliga boots och ångrar mig? vilka bindningar passar bäst för just min åkstil?</p><p></p><p>Jag ligger nog fortfarande på nybörjarnivå, även om jag skär ordentligt då jag åker. Att hoppa och göra tricks har jag inte riktigt fastnat för än, jag hoppas däremot att det kommer, och giller därför för det mesta att försöka komma upp i så höga ahstigheter som möjligt nerför backen.</p><p>Så ja det är väll det som är min åkstil, snabbt och straightforward utan krussiduller...</p><p></p><p>Blev nästan en hel uppsats här men är någon up for the challenge of finding me the right kind of bindings?</p><p></p><p>Tack i sånna fall / Jungfru i nöd ^^</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Staring, post: 362412, member: 77147"] tja, är riktigt peppad på vinterns snowboardåkande... Fick min snowboard i julklapp förra året och har "vanliga" bindningar men inga boots. Skulle köpa det nån gån snart tänkte jag för det är ju så förbannat jobbigt att hyra jämt! Men nu har jag då börjat fundera... Tänk om jag går och köper ett par vanliga boots och ångrar mig? vilka bindningar passar bäst för just min åkstil? Jag ligger nog fortfarande på nybörjarnivå, även om jag skär ordentligt då jag åker. Att hoppa och göra tricks har jag inte riktigt fastnat för än, jag hoppas däremot att det kommer, och giller därför för det mesta att försöka komma upp i så höga ahstigheter som möjligt nerför backen. Så ja det är väll det som är min åkstil, snabbt och straightforward utan krussiduller... Blev nästan en hel uppsats här men är någon up for the challenge of finding me the right kind of bindings? Tack i sånna fall / Jungfru i nöd ^^ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Behöver hjälp(som många andra) val av bindningar
Tillbaka
Topp