Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
"Behöver" jag nya pjäxor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Stalo" data-source="post: 1147704" data-attributes="member: 159167"><p>Tack bägge två! </p><p>Ja jag är ju nöjd med pjäxorna. Det tog tid att få till dem (skräddarknutor is a bitch) så jag är inte alls sugen på att börja om från början med ett par nya. Sidledes sitter de som en smäck, foten kan nog inte sitta mer fast än den gör. Det är ju bara det där att jag VET att de är för stora och det stör mig. Om ni eller någon annan kunnig hade sagt att de max 10 mm det handlar om är det som avgör om jag åker som Stig-Helmer eller Marcel Hirscher så hade jag köpt nya direkt men riktigt så enkelt verkar det inte vara. Kan tänka mig att för stora på bredden påverkar åkning mer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stalo, post: 1147704, member: 159167"] Tack bägge två! Ja jag är ju nöjd med pjäxorna. Det tog tid att få till dem (skräddarknutor is a bitch) så jag är inte alls sugen på att börja om från början med ett par nya. Sidledes sitter de som en smäck, foten kan nog inte sitta mer fast än den gör. Det är ju bara det där att jag VET att de är för stora och det stör mig. Om ni eller någon annan kunnig hade sagt att de max 10 mm det handlar om är det som avgör om jag åker som Stig-Helmer eller Marcel Hirscher så hade jag köpt nya direkt men riktigt så enkelt verkar det inte vara. Kan tänka mig att för stora på bredden påverkar åkning mer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
"Behöver" jag nya pjäxor?
Tillbaka
Topp