Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
behöver jag ryggskydd?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sture-sson" data-source="post: 185787" data-attributes="member: 42161"><p>Det är ju inte alltid sin egen åkförmåga eller brist på den som orsakar krascher med mer eller mindre svåra skador. </p><p>jag åker alltid med ryggplatta efter att ha kommit fram till att det finns många ägg i backen som kan ramma en utan förvarning. och skulle jag själv dra omkull så är det ju bra med skydd för d viktiga delarna av kroppen dvs. hjärnan/skallen och ryggrad.. för 1000 pix så är det en billiga men dock effektiv reducering av risken för invaliditet eller dödsfall..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sture-sson, post: 185787, member: 42161"] Det är ju inte alltid sin egen åkförmåga eller brist på den som orsakar krascher med mer eller mindre svåra skador. jag åker alltid med ryggplatta efter att ha kommit fram till att det finns många ägg i backen som kan ramma en utan förvarning. och skulle jag själv dra omkull så är det ju bra med skydd för d viktiga delarna av kroppen dvs. hjärnan/skallen och ryggrad.. för 1000 pix så är det en billiga men dock effektiv reducering av risken för invaliditet eller dödsfall.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
behöver jag ryggskydd?
Tillbaka
Topp