Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Behöver lära mig litet nytt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ace_DG" data-source="post: 63869" data-attributes="member: 12483"><p>Håller med Sticks i allt väsentligt.</p><p>Kika på <a href="http://www.freeride.nu/content/index.php?id=92." target="_blank">http://www.freeride.nu/content/index.php?id=92.</a></p><p>Mycket informativt.</p><p></p><p>Om du åker mindre än 2 v per säsong, är nog hyra av skidor fortfarande ett bra alternativ. Man får oftast årets grejor och har dessutom möjlighet att byta mellan olika modeller.</p><p></p><p>Det är ju viktigt att du VET VAD du vill hyra också, och det gör man endast genom att informera sig, som här på FR t ex.</p><p></p><p>Hälsningar,</p><p>Ace DG</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ace_DG, post: 63869, member: 12483"] Håller med Sticks i allt väsentligt. Kika på [URL]http://www.freeride.nu/content/index.php?id=92.[/URL] Mycket informativt. Om du åker mindre än 2 v per säsong, är nog hyra av skidor fortfarande ett bra alternativ. Man får oftast årets grejor och har dessutom möjlighet att byta mellan olika modeller. Det är ju viktigt att du VET VAD du vill hyra också, och det gör man endast genom att informera sig, som här på FR t ex. Hälsningar, Ace DG [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Behöver lära mig litet nytt
Tillbaka
Topp