Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver lite hjälp med ett skidval.. Shiro?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="koehler" data-source="post: 952494" data-attributes="member: 15680"><p>Tack för svar! </p><p>Sjukt svårt att hitta rätt i djungelen och är inte särskilt uppdaterad heller..</p><p>Både Bibby Pro och CD3 låter ganska bra när man läser om dom dock så blev jag lite orolig över svängradien på Bibbyskidorna dels att 196:an bara har 23 meter och är de bara jag eller är inte ordningen på radie förhållande till längd lite skum?</p><p>Känns som att man inte vill gå under 30 när man är van 41 =)</p><p>Grejen med Shiron är att jag såg den av en slump på butiken till ett enligt mig grymt pris och har ändå mest tänkt använda den i mjuk snö te.x utomlands så tänkte väl att det då ändå borde gå att ladda på rätt bra men det var väl mest pga priset jag började fundera på dom.. </p><p>Har även sneglat på Whitedots ragnarök och redeemer då dom verkar vara allmänt badass!</p><p>Ang Kästle så nojjar jag lite för den där plastgrejen på nosen, haha kanske lite löjligt men känns som att den lätt kan pajja om man bränner in i stenar??</p><p>Ingen 90-kilos som bränt på rejält med Shiros utan fladderskador?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="koehler, post: 952494, member: 15680"] Tack för svar! Sjukt svårt att hitta rätt i djungelen och är inte särskilt uppdaterad heller.. Både Bibby Pro och CD3 låter ganska bra när man läser om dom dock så blev jag lite orolig över svängradien på Bibbyskidorna dels att 196:an bara har 23 meter och är de bara jag eller är inte ordningen på radie förhållande till längd lite skum? Känns som att man inte vill gå under 30 när man är van 41 =) Grejen med Shiron är att jag såg den av en slump på butiken till ett enligt mig grymt pris och har ändå mest tänkt använda den i mjuk snö te.x utomlands så tänkte väl att det då ändå borde gå att ladda på rätt bra men det var väl mest pga priset jag började fundera på dom.. Har även sneglat på Whitedots ragnarök och redeemer då dom verkar vara allmänt badass! Ang Kästle så nojjar jag lite för den där plastgrejen på nosen, haha kanske lite löjligt men känns som att den lätt kan pajja om man bränner in i stenar?? Ingen 90-kilos som bränt på rejält med Shiros utan fladderskador? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver lite hjälp med ett skidval.. Shiro?
Tillbaka
Topp