Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
behöver lite tips ;) (är jävla fattig :P:P)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="destroyer" data-source="post: 461333" data-attributes="member: 65807"><p>Vafan ska jag köpa för skit :/ har kikat på Rome, Gnu, Academy, Santa Cruz och annat. Någon som vet om Santa Cruz Fusion TT är skön bräda? har läst om den och det står att den tydligen är grym, men jag vill veta lite från det svenska folket också :P:P:P Är flux binds. sköna eller? :P:P:P:P vill ha en rätt kort bräda, nån som vet en bra internetbutik, eller någon som har nån kontakt som kan fixa billigt av märken jag rabblat upp?:P</p><p></p><p></p><p></p><p>xx</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="destroyer, post: 461333, member: 65807"] Vafan ska jag köpa för skit :/ har kikat på Rome, Gnu, Academy, Santa Cruz och annat. Någon som vet om Santa Cruz Fusion TT är skön bräda? har läst om den och det står att den tydligen är grym, men jag vill veta lite från det svenska folket också :P:P:P Är flux binds. sköna eller? :P:P:P:P vill ha en rätt kort bräda, nån som vet en bra internetbutik, eller någon som har nån kontakt som kan fixa billigt av märken jag rabblat upp?:P xx [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
behöver lite tips ;) (är jävla fattig :P:P)
Tillbaka
Topp