Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver råd om nya skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Andre" data-source="post: 146271" data-attributes="member: 59793"><p>MnO</p><p></p><p>Alltid imponerande att läsa så utförliga samt konkreta svar/tips! </p><p></p><p>Söker själv lite tips/råd, är nämligen nybörjare som vill börja åka skidor ( Alpint )</p><p></p><p>Försöker att läsa på lite om ämnet innan jag bestämmer mig för vilka PJÄXOR jag ska köpa.</p><p>Det är det som jag ska satsa på i första taget. </p><p></p><p>Har du kanske några råd som du kan ge mig? De finns så många olika märken. Är lite inne på att utforska modellfloran från Rossignol, de har ju onekligen en hel del intressanta pjäxmodeller.</p><p></p><p>Vilken nivå prismässigt ska/bör jag satsa på? Något annat som är viktigt som jag ska tänka på?</p><p></p><p>Kom gärna med några tips på modeller som jag definitivt ska kolla närmare på.</p><p></p><p>Är 193cm lång och väger c.80kg</p><p></p><p>Tack på förhand.</p><p></p><p>MVH/Andrè</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Andre, post: 146271, member: 59793"] MnO Alltid imponerande att läsa så utförliga samt konkreta svar/tips! Söker själv lite tips/råd, är nämligen nybörjare som vill börja åka skidor ( Alpint ) Försöker att läsa på lite om ämnet innan jag bestämmer mig för vilka PJÄXOR jag ska köpa. Det är det som jag ska satsa på i första taget. Har du kanske några råd som du kan ge mig? De finns så många olika märken. Är lite inne på att utforska modellfloran från Rossignol, de har ju onekligen en hel del intressanta pjäxmodeller. Vilken nivå prismässigt ska/bör jag satsa på? Något annat som är viktigt som jag ska tänka på? Kom gärna med några tips på modeller som jag definitivt ska kolla närmare på. Är 193cm lång och väger c.80kg Tack på förhand. MVH/Andrè [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver råd om nya skidor!
Tillbaka
Topp