Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver råd om nya skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fiskfan" data-source="post: 146276" data-attributes="member: 57234"><p>hmm. börjar inse mer och mer att man kanske skulle ta o köpa sig ett par nya pjäxor.</p><p></p><p>äger för tillfället ett par nordica (modell har jag ingen aning om) som jag inhandlade för att par år sedan, med far. då förstod jag ju inte vikten av pjäxan och tog i princip första bästa som jag fick ner foten i. de verkade ju tokbra när försäljaren sa att man kunde värma pjäxan (wow!).</p><p></p><p>de va först när jag va uppe o hälsade på min kompis i sälen i januari som han frågade vilket flex jag hade. flexet visade sig vara 45, vilket jag nu tycker verkar vara väldans lågt. han sa att hans va lågt och han hade 75..</p><p></p><p>jag undrar hur stor flexindex-skalan som du pratar om är, MnO. asså den som salomon, tecnica o nordica bl.a. använder sig av. är det någon som vet så är jag tacksam, man blir lite nyfiken.</p><p></p><p>Tack för mig!</p><p>/JEns</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fiskfan, post: 146276, member: 57234"] hmm. börjar inse mer och mer att man kanske skulle ta o köpa sig ett par nya pjäxor. äger för tillfället ett par nordica (modell har jag ingen aning om) som jag inhandlade för att par år sedan, med far. då förstod jag ju inte vikten av pjäxan och tog i princip första bästa som jag fick ner foten i. de verkade ju tokbra när försäljaren sa att man kunde värma pjäxan (wow!). de va först när jag va uppe o hälsade på min kompis i sälen i januari som han frågade vilket flex jag hade. flexet visade sig vara 45, vilket jag nu tycker verkar vara väldans lågt. han sa att hans va lågt och han hade 75.. jag undrar hur stor flexindex-skalan som du pratar om är, MnO. asså den som salomon, tecnica o nordica bl.a. använder sig av. är det någon som vet så är jag tacksam, man blir lite nyfiken. Tack för mig! /JEns [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver råd om nya skidor!
Tillbaka
Topp