Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver råd om nya skidor!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="goahead" data-source="post: 146291" data-attributes="member: 57273"><p>Kommer inte ihåg bredden, kan kolla detta när jag kommer hem.</p><p>Imed att dom är bredare än en "nybörjar" skida så krävs det lite mer tyngd för att trycka ner skidan.</p><p>Och ju saktare man åker och förösker pressa ner skidan desto sämre balans får man.</p><p></p><p>Men som sagt har inte åkt speciellt mycket på dom än.</p><p>Gå gärna till en skidaffär som är kunnig och berätta vilken åkstil du har så kan dom rekommendera dig ett par bra skidor.</p><p></p><p>Det gjorde jag, jag berättade att jag åker hyffsat bra blir lite offpist osv, dock inte så mycket nu när man har en ryggsäck (tjejen) att släpa på.</p><p>Tyvärr har jag minne som en guldfisk så jag kommer inte ens ihåg modell namnet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="goahead, post: 146291, member: 57273"] Kommer inte ihåg bredden, kan kolla detta när jag kommer hem. Imed att dom är bredare än en "nybörjar" skida så krävs det lite mer tyngd för att trycka ner skidan. Och ju saktare man åker och förösker pressa ner skidan desto sämre balans får man. Men som sagt har inte åkt speciellt mycket på dom än. Gå gärna till en skidaffär som är kunnig och berätta vilken åkstil du har så kan dom rekommendera dig ett par bra skidor. Det gjorde jag, jag berättade att jag åker hyffsat bra blir lite offpist osv, dock inte så mycket nu när man har en ryggsäck (tjejen) att släpa på. Tyvärr har jag minne som en guldfisk så jag kommer inte ens ihåg modell namnet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Behöver råd om nya skidor!
Tillbaka
Topp