Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Behöver skjuts!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 28743" data-source="post: 58631"><p>Jävla skitbil!!!</p><p>Nu har den gammla jävla SAAB:en fått för sig att vägra starta! Fan! Jag hade tänkt att åka på söndag runt middag. Jag och två tjejer skulle behöva komma till St:Anton snarast! Om det är någon som har plats över i någon annan skrotbil så hör av er! Alla har körkort och jag har kört vägen några gr förut. Så jag är en van autobahn nötare!</p><p>Vi kan dela på oss om det krävs!</p><p></p><p>Tack på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 28743, post: 58631"] Jävla skitbil!!! Nu har den gammla jävla SAAB:en fått för sig att vägra starta! Fan! Jag hade tänkt att åka på söndag runt middag. Jag och två tjejer skulle behöva komma till St:Anton snarast! Om det är någon som har plats över i någon annan skrotbil så hör av er! Alla har körkort och jag har kört vägen några gr förut. Så jag är en van autobahn nötare! Vi kan dela på oss om det krävs! Tack på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Behöver skjuts!
Tillbaka
Topp