Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Behöver snabba råd angående Haglöfs Vassi
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cassio" data-source="post: 1020823" data-attributes="member: 102238"><p>Hej!</p><p></p><p>Länge varit inne på att införskaffa ett Vassi-ställ. Nu stött på en jacka på rea för 4000. </p><p></p><p>Dock blivit lite konfunderad. Den är mestadels limegrön men även lite blå och heter Vassi, inte Vassi II som årets upplaga: </p><p></p><p>- som jag då antar är en uppdatering?</p><p></p><p>Någon som vet skillnaden och isåfall om jag bör köpa årets för fullpris eller denna på rea?</p><p></p><p>Tacksam för snabba svar då jag bara har två dagar på mig att bestämma.</p><p></p><p>ciao då</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cassio, post: 1020823, member: 102238"] Hej! Länge varit inne på att införskaffa ett Vassi-ställ. Nu stött på en jacka på rea för 4000. Dock blivit lite konfunderad. Den är mestadels limegrön men även lite blå och heter Vassi, inte Vassi II som årets upplaga: - som jag då antar är en uppdatering? Någon som vet skillnaden och isåfall om jag bör köpa årets för fullpris eller denna på rea? Tacksam för snabba svar då jag bara har två dagar på mig att bestämma. ciao då [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Behöver snabba råd angående Haglöfs Vassi
Tillbaka
Topp