Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Behöver taggade folk till Breckenridge säsongen 08
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="loweandersson" data-source="post: 411319" data-attributes="member: 81378"><p>Tja vi är 3 polere som har bestämt oss för att fara till Brekenrige i Usa sesången 08/09.</p><p>Men vi har in sätt att vi måste va ett större gäng som far,just för boendet skull.</p><p></p><p>Alla vi åker snb, men självklart få skidåkare haka på,men vi är park råtter och det är därför vi far till Brekenrige. </p><p>Deras park har blivit nominerad till Världens bästa av Transworldsnowboarding mag.</p><p>Och dom har inte bara en park. Utan fleraparks i olike alla svårihets grader.</p><p></p><p>Så om du är sugen skriv en rad .</p><p></p><p>Hade gött!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="loweandersson, post: 411319, member: 81378"] Tja vi är 3 polere som har bestämt oss för att fara till Brekenrige i Usa sesången 08/09. Men vi har in sätt att vi måste va ett större gäng som far,just för boendet skull. Alla vi åker snb, men självklart få skidåkare haka på,men vi är park råtter och det är därför vi far till Brekenrige. Deras park har blivit nominerad till Världens bästa av Transworldsnowboarding mag. Och dom har inte bara en park. Utan fleraparks i olike alla svårihets grader. Så om du är sugen skriv en rad . Hade gött! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Behöver taggade folk till Breckenridge säsongen 08
Tillbaka
Topp