Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Behöver taggade folk till Breckenridge säsongen 08
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mypan" data-source="post: 427237" data-attributes="member: 54635"><p>Hej! </p><p>Jag är sjukt taggad på Breckenridge och Colorado nästa säsong, har också hört talas om deras fantastiska parker! Det är jag och min pojkvän Jonas som vill åka, typ tre månader hade vi tänkt, från Januari eller så... Vi åker mycket park båda två (snowboard), men helst lite puder med emellanåt när det finns! Vi är i Whistler just nu och var i Mammoth förra året och har innan dess säsongat en del i Europa. </p><p>Vore schysst om vi kunde styra upp nåt ihop! </p><p></p><p>// My</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mypan, post: 427237, member: 54635"] Hej! Jag är sjukt taggad på Breckenridge och Colorado nästa säsong, har också hört talas om deras fantastiska parker! Det är jag och min pojkvän Jonas som vill åka, typ tre månader hade vi tänkt, från Januari eller så... Vi åker mycket park båda två (snowboard), men helst lite puder med emellanåt när det finns! Vi är i Whistler just nu och var i Mammoth förra året och har innan dess säsongat en del i Europa. Vore schysst om vi kunde styra upp nåt ihop! // My [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Behöver taggade folk till Breckenridge säsongen 08
Tillbaka
Topp