Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Behöver taggade folk till Breckenridge säsongen 08
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Giro" data-source="post: 427239" data-attributes="member: 38569"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag är också sugen på Breckenridge. Gillar park med. Är väl inte den bästa parkåkaren, men tycker mycket om att åka där. Jag är en skidåkare.</p><p></p><p>Hur hade ni tänkt det hela, bara turistvisa? känns som att det är enda varianten och då kan man bara vara där i 3 månader som jag har förstått.</p><p></p><p>Jag är även i Whistler just med en rejäl spricka i mitt vänsta nyckelben, så då har man haft tid att fundera på nästa säsongoch har funderat starkt på att dra till USA nästa år. Trevligt att det finns andra som har samma tankar. Jag tror dock det är bättre där ifall man är typ där runt feb, mars, april.</p><p></p><p>Hur många personer hade ni tänkt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Giro, post: 427239, member: 38569"] Hej! Jag är också sugen på Breckenridge. Gillar park med. Är väl inte den bästa parkåkaren, men tycker mycket om att åka där. Jag är en skidåkare. Hur hade ni tänkt det hela, bara turistvisa? känns som att det är enda varianten och då kan man bara vara där i 3 månader som jag har förstått. Jag är även i Whistler just med en rejäl spricka i mitt vänsta nyckelben, så då har man haft tid att fundera på nästa säsongoch har funderat starkt på att dra till USA nästa år. Trevligt att det finns andra som har samma tankar. Jag tror dock det är bättre där ifall man är typ där runt feb, mars, april. Hur många personer hade ni tänkt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Behöver taggade folk till Breckenridge säsongen 08
Tillbaka
Topp