Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Behöver taggade folk till Breckenridge säsongen 08
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="i2x3m4u" data-source="post: 435264" data-attributes="member: 83456"><p>Här är en som är på<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> Åker skidor i park men tycker även det kan vara schyst att köra lite BC-jib. Hur långt har ni kommit i planeringarna? Jag hade tänkt stanna längre en tre månader så vet inte hur man ska göra med visum. Har ni börjat kolla på sådana saker?</p><p>//Rickard</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="i2x3m4u, post: 435264, member: 83456"] Här är en som är på:) Åker skidor i park men tycker även det kan vara schyst att köra lite BC-jib. Hur långt har ni kommit i planeringarna? Jag hade tänkt stanna längre en tre månader så vet inte hur man ska göra med visum. Har ni börjat kolla på sådana saker? //Rickard [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Behöver taggade folk till Breckenridge säsongen 08
Tillbaka
Topp